TOMMY HILFIGER представя своя кампания за колекция Есен 2015

UNI_GL_01_FW15

Tommy Hilfiger, собственост на PVH Corporation, обяви старта на глобалната си рекламна кампания за Есен 2015 – „TEAM HILFIGER“. За отпразнуването на 30-тата си годишнина Tommy Hilfiger представя една изцяло нова концепция за класическия американски футбол. Гредите са издигнати, очертанията на игрището са поставени и всички се събират за един динамичен футболен мач – всичко това с акцент върху стила.

„Американският футбол винаги е бил един от любимите ми спортове, затова за създаването на колекцията Есен 2015 и нейната рекламна кампания, ние черпим вдъхновение от тази емблематична игра,“ споделя Томи Хилфигър. „ За отбелязването на нашата толкова значима 30-та годишнина, ние улавяме всички модни детайли на спортния ден – от спортните райета до металическите акценти и колежанските емблеми. Всички те са съчетани с нашия отличителен знак, което придава бунтарски и модерен вид.“

Кампанията Есен 2015 поставя акцент върху дамската колекция на Tommy Hilfiger, тъй като компанията е фокусирана върху световното развитие на бизнеса за женски дрехи. Марката отбелязва характерната „модна трансформация на Томи“. При представянето на кампанията на заден план позират футболисти, облечени в униформи Hilfiger. „TEAM HILFIGER“ е заснета от Крейг Макдийн, стилист е Карл Темплър, а креативен директор е Трей Лайрд от Laird + Partners.

„Световната рекламна кампания за Есен 2015 отбелязва 30-тата годишнина на нашата марка,“ казва Авери Бейкър, Генерален рекламен директор на Tommy Hilfiger. „За три десетилетия ние развихме нашата марка и тя постигна изключително световно признание, като през цялото време споделяхме нашето всеобхватно и бунтарско мислене с клиентите си по целия свят. Днес нашите рекламни кампании се отличават с един неповторим визуален отпечатък, който изразява напълно нашето класическо американско ДНК.“

В заснемането на кампанията в Парк „Монтерей“, Калифорния, централна роля има супермоделът Бехати Принслоу, която се завръща като посланик на марката за втори пореден сезон. Участие взимат и други лица от предишни кампании като Джулия Хафстрьом, Р. Джей Кинг и Майлс Макмилан, както и някои нови лица като Бруно Фабре, Нейт Гил и Саймън Несмън. Коафьор е Малкълм Едуартс, а гримьор – Марк Караскийо.

Кампанията „TEAM HILFIGER“ ще бъде представена на 3 август 2015 г. с голяма медийна кампания. Ексклузивни видеа „зад кадър“ с Бехати Принслоу ще бъдат пуснати към феновете и последователите на модела в социалните й канали, които ще имат възможност първи да споделят подробности, преди официално кадри от видеата и снимки да са пуснати в каналите на Tommy Hilfiger.

Коментари

comments