Hacienda Beach закри лятото в Лозенец

Hacienda Beach_ Lozenets

Най-актуалния клуб по родното Черноморие, Hacienda Beach, който наложи нов стил и класа в нощния живот край морето, официално изпрати лятото в Лозенец. Популярното морско заведение посрещна всички свои приятели и почитатели, които дочакаха изгрева в компанията на DJ MR.K и DJ Dimo BG. Диджеите миксираха за последно зад пулта и взривиха присъстващите с актуалните си сетове. „Мисля че и тази година успяхме да върнем истинското забавление край морето. Всички наши гости се забавляваха от сърце сред качествена музика, уникален звук и арт интериор. Сезонът за Hacienda e повече от успешен, осъществихме още един уникален музикален проект, какъвто бе концертът на „Фондацията“, открихме и дългоочакваната скулптура на слона, символ на клуба, дело на художника Стефан Божков. С целият екип гледаме вече към следващата година, когато ще изненадаме почитателите на качествения нощен живот“, сподели собственика на клуба Димитър Тодоранов.

Специално за закриването на Hacienda Beach в Лозенец акостираха стилистката Кремена Халваджиян, която се забавляваше в дамска компания и поп звездата Моисей, който не спря да танцува до малките часове на нощта.

Истинска музикална фиеста връхлиташе гостите на Hacienda Beach през този сезон. Графа, Мария Илиева, Любо, Криско, Ъпсурт, Жана Бергендорф, Ice Creame бяха част от изпълнителите, които направиха незабравими участия това лято. Караокето на Игор и Иван отново бе сред най-посещаваните партита в курорта. Големият концерт на „Фондацията“ край морския бряг успя да събере почитатели на групата от цялата страна, които изпълниха до краен предел малкия плаж в черноморското селище. Резидентът на Nikki Beach в Маями и Сен Тропе DJ Claudio Holze също превзе Hacienda със своето специално парти, което вдигна на крака цял Лозенец. Отново в Hacienda се проведе и традиционната Нощ на ергените, където бяха обявени имената на най-желаните мъже в държавата.

Hacienda Beach бе и първият клуб в България, в който бе презентирана най-скъпата звукова система L-acoustics. Престижната френска компания избра именно морското заведение, за да представи уникалното озвучаване.

През целият сезон посетителите на Hacienda Beach отбелязаха по неповторим начин Лято 2015.

Коментари

comments