Yettel с три отличия от годишните награди Forbes HR & Employer Branding Awards
Телекомът бе финалист в категориите HR технология, работодателски имидж и ангажиране на служителите
Yettel спечели три отличия в годишните HR & Employer Branding награди на Forbes България. Компанията бе финалист в категориите за HR технология, работодателски имидж и ангажиране на служителите.
Ежегодно българското издание на Forbes отличава добрите практики в сферата на човешките ресурси и награждава компаниите, за които грижата за служителите е ключов приоритет.
За пореден път политиката на Yettel по дигитализация, автоматизация и оптимизиране на HR процесите получи заслужено признание. Усилията на компанията в тази посока отразяват амбицията на телекома изцяло да дигитализира бизнеса си до края на 2025 г. Започвайки от вътрешните си процеси, към момента над 90% от HR процесите в Yettel са дигитализирани.
Най-голям принос за това има вътрешното мобилно приложение на компанията Digital Office, което е изцяло вътрешна разработка на технологичния им екип. Освен ключов канал за комуникация, то позволява дигитализация на редица административни дейности и управлението им през телефона, което значително улеснява и оптимизира работата на служителите.
Ангажирането им в различни инициативи е друг водещ приоритет за телекома. Именно усилията на Yettel в тази посока отредиха място на компанията сред финалистите в категорията „Ангажиране на служители“.
Вътрешни хакатони за генериране на идеи, екипи от доброволци, които полуляризират важните за компанията теми, както и различни програми, които спомагат за развитието на служителите и насърчават културата на менторство, са част от подходите, с които операторът повишава ангажираността и мотивацията сред своите екипи.
Последният пример е рекламната кампания „Супер хора. Супер технологии“, която компанията реализира тази година и която започва именно като вътрешна инициатива за ангажиране. В нея главни лица са реални служители, представени с помощта на AI-базирано приложение.
По този начин Yettel изразява благодарността си към своите служители, а кампанията представя телекома като място, където всеки може да бъде себе си и където хората не само работят с най-новите технологии, но и активно участват в тяхното създаване.