TEILOR празнува своята 25-та годишнина като става част от Metaverse
TEILOR, веригата за търговия на дребно с луксозни бижута, присъстваща в региона на Централна и Източна Европа, празнува своята 25-а годишнина на BRAND MINDS 2023.
TEILOR започва своята история преди 25 години на улица със същото име. Днес марката присъства в пет държави: Румъния, България, Полша, Унгария и Чехия. За своята 25-а годишнина TEILOR, партньор на BRAND MINDS, навлезе в нова територия: Metaverse, благодарение на сътрудничество с Xclusiverse . В същото време брандът стартира видео кампанията TEILOR 25 пред аудитория от над 6000 души. Присъствието беше белязано и от щанд, където посетителите се възхищаваха и пробваха 25 емблематични бижута от колекциите на марката.
„В луксозната индустрия 25 години означават само началото. TEILOR е марка с ценности, вдъхновени от румънските корени, започнала от една мечта, която ни доведе до тук. Ето ни, 25 години по–късно, смели и решителни, готови да достигнем нови хоризонти и висини“, казва Флорин Енаке, основател на TEILOR.
Концепцията на видеото, публикувано на BRAND MINDS, е реверанс към младостта. Кадрите, заснети в международните кампании от последните няколко години, присъствието на филмовия фестивал в Кан, както и на този във Венеция, отразяват амбицията и смелостта на марката. Сцените с Катринел Марлон, международният посланик на марката, бяха допълнени от ефектни бижута, които също бяха изложени на щанда на BRAND MINDS.
„Предложихме нова интерпретация на тези 25 години. За бранда и екипа те се превръщат в амбиция, жизненост и прераждане. Ние поддържаме нашия млад дух с енергия за проекти и еволюция. Тази година в BRAND MINDS насочихме вниманието си към нашата аудитория с мисъл за бъдещето: „Останете млади“ е заявка, изпълнена с вълнение.“, казва Юлия Новак, ръководител Бранд и Комуникации @TEILOR.
25-ата годишнина въвежда TEILOR в Metaverse чрез отваряне на магазин във виртуалната вселена, създаден чрез партньорство с Xclusiverse. Пространство, където всеки, който създаде акаунт, може да разгледа и пробва бижутата на TEILOR, като всеки артикул може да бъде видян в уебсайта на компанията. Като част от изживяването на BRAND MINDS беше и ексклузивното състезание, в което всеки регистриран потребител в Metaverse имаше възможност да спечели тенис диамантена гривна.
Еволюцията е част от ДНК-то на марката – факт, доказан с всяка стъпка, предприета от TEILOR: от откриването на първия си магазин до навлизането на четири международни пазара и създаването на множество впечатляващи колекции бижута. С 25-ата си годишнина брандът продължава плановете си за разширяване, а до 2024 г. TEILOR ще се фокусира върху укрепването на присъствието си на съществуващите пазари.
Уебсайт Xclusiverse : https://xclusiverse.com/explore-our-metaverse
Видео TEILOR 25: https://www.youtube.com/watch?v=ik6Wi6OzaOo