LG ще разкрие новата си SMART TV линия в Лас Вегас

WebOS 3

На международното Изложение за потребителска електроника (Consumer Electronics Show или CES) 2016 в Лас Вегас, LG ще разкрие новата си SMART TV линия, която ще е оборудвана с най-новата webOS 3.0 смарт TV платформа. LG webOS 3.0 е проектирана, за да осигури изключително потребителско преживяване, което позволява по-интуитивна навигация из функциите на телевизора. От въвеждането ѝ през 2014 г., LG webOS е призната за една от най-функционалните смарт TV платформи от повечето водещи експерти в сферата и различни публикации. С допълнителни възможности и повече съдържание, webOS 3.0 продължава да предлага основните функции, които превърнаха webOS в предпочитаната платформа от мнозина, но в същото време е допълнена с нови иновации, които ще допаднат на още по-широка аудитория.

LG webOS 3.0 предлага три магически смарт функции: Magic Zoom, Magic Mobile Connection и подобрена Magic Remote, които издигат потребителското преживяване на изцяло ново ниво. Magic Zoom позволява на потребителите да увеличават обекти и букви без никакво влошаване на качеството на картината. А с Magic Mobile Connection, потребителите могат лесно да свържат мобилен телефон към техния LG SMART TV чрез LG TV Plus апликацията на тяхното мобилно устройство, за да получат достъп до мобилните си апликации на екрана на телевизора. Обновената Magic Remote е проектирана, за да направи управлението на декодера по-лесно, чрез добавени допълнителни бутони на дистанционното управление. Функцията Screen Remote е преработена с нов дизайн, така че да опрости потребителския интерфейс за по-малко безпорядък и повече удобство.

Проектиран с идеята да доставя лесен начин да се насладите на качествено дигитално съдържание, webOS 3.0 въвежда Channel Plus, уникална функция, която осигурява голямо разнообразие от over-the-top (OTT) съдържание в удобен за потребителя формат. Channel Plus предлага единен списък с канали, който комбинира OTT съдържание с познатите излъчвани телевизионни канали, което дава възможност на потребителите да гледат OTT съдържание като сърфират през каналите, както обикновено биха правили. Channel Plus може да бъде контролиран и чрез апликация, така че да дава препоръки за програмата с помощта на екранни приложения. Благодарение на партньорство със Xumo (www.xumo.com), Channel Plus предлага изобилие от висококачествено, безплатно дигитално съдържание от радио- и телевизионни оператори и публикации като Bloomberg, TIME Inc., Condé Nast Entertainment и The Wall Street Journal. За да бъде по вкуса на още по-широка публика, голямо разнообразие от премиум съдържание, като това на BuzzFeed, PopSugar, и Mode Media, и от изгряващите Digital Networks и Multi-Channel Networks (MCNs) е също достъпно на Channel Plus, както и международни пакети с програми.