Huawei P9 със специална „VIP Сервиз“ опция

HUAWEI_P9 VIP service copy

С новия си флагман P9 Huawei поставя не само нови стандарти в смартфон фотографията, но и предоставяне неповторимо клиентско обслужване. Българските потребители, закупили Huawei P9, ще могат да се възползват от една година допълнителна гаранция към стандартния двугодишен период. В рамките на „VIP Сервиз“ опцията Huawei включва и тримесечна гаранция на дисплея на новия P9. В този период, започващ да тече от датата на покупка, Huawei се ангажира с една замяна на дисплей в случай на неволно счупване. „VIP Сервиз“ опцията позволява и замяна на телефона вместо ремонт при доказан хардуерен дефект през първите три месеца от гаранцията.

За да може да се възползва от „VIP Сервиза“ опцията, всеки потребител с Huawei P9 е нужно да активира членството си в Huawei Клуб чрез вграденото приложение HiCare и да завърши регистрацията в рамките на 30 дни от датата на покупка на смартфона.

При възникнал повод потребителите трябва да изпратят или да донесат телефона си до най-близкият оторизиран сервиз на Huawei, всички сервизи могат да бъдат проверени чрез приложението HiCare.