bTV Media Group разширява дигиталното си портфолио

btvplus

bTV Media Group разширява портфолиото си от дигитални продукти. С идването на пролетта феновете на програмата на най-голямата телевизия в България могат да гледат безплатно и с високо качество цялото съдържание на bTV Новините, всички актуални и развлекателни предавания на телевизията и много от любимите си сериали както на живо, така и в рамките на седем дни след излъчването им в ефир на btvplus.bg. Освен достъп до актуалните и хитови предавания от ефира на медията, сред които „България търси талант”, „MasterChef” и други, платформата предлага достъп и до част от най-успешните сериали, като списъкът от заглавия ще се обогатява непрекъснато.

След изтичането на седемдневния срок на активност на видео съдържанието на btvplus.bg, потребителите ще могат да следят любимите си предавания, сериали и новинарски емисии на VOYO.BG. Видео порталът на bTV Media Group, продължава да увеличава абонатите си, а от 1 март предложи на потребителите и достъп до WNESS.TV – нов канал за природосъобразен начин на живот, тренировки, екзотични практики и медитация, диети и съвети за здравословно хранене, с който излъчваните телевизионни програми по VOYO стават седем.

В отговор на нарастващите изисквания на интернет аудиторията, bTV Media Group не само разширява дигиталното си портфолио с нови проекти, но и продължава да развива вече наложилите се онлайн продукти. Един от най-посещаваните лайфстайл сайтове в България – LadyZone.bg, посрещна пролетта с изцяло променена визия – стилни цветове, модерен дизайн и още по-интересно съдържание от света на модата, красотата, здравето, семейството, работата и почивките, лайфстайл новини, както и дневен и месечен хороскоп, анкети и интересни игри с награди.

В началото на март LadyZone.bg стартира и рубриката „Другото дясно”, която представя съвети и лични истории от истински жени за истински жени. Вдъхновението и оригиналните идеи от първо лице на сайта ще продължат и през април, когато ще бъдат обявени новите лица на рубриката.

 „За нас тези продукти са само началото на това, което ще предложим през 2016 година. В момента работим по няколко нови проекта и най-доброто тепърва предстои.”,  коментира Александър Бойчев, директор „Дигитален отдел” в bTV Media Group.

Нашите сайтове са платформи с реална аудитория, за която данните сочат, че не само се увеличава, но е и истински лоялна. Спрямо последната година например сайтът на bTV Новините регистрира почти двоен ръст на потребителите. Именно към всички настоящи и бъдещи фенове са насочени и новите ни дигитални продукти. Вярваме, че те ще им предложат изключителната свобода да се информират и забавляват бързо, лесно и удобно навсякъде и по всяко време.”, допълни той.

Btvplus.bg е най-новото допълнение към дигиталното портфолио на bTV Media Group, което обхваща и следните онлайн сайтове и платформи: btv.bg, btvnovinite.bg, voyo.bg, ladyzone.bg, dalivali.bg, oscars.btv.bg, azreporterat.btv.bg, auto.bg, zodia.bg, bistro.bg, masterchef.btv.bg, talant.btv.bg, както и сайтовете на всички радиа в групата: btvradio.bg, njoy.bg, melodybg.com, zrock.bg, classicfm.bg, jazzfm.bg, jazzfm.bg.