BonBon Lingerie подкрепя глобалната инициатива Pink Bra Bazaar
BonBon Lingerie се присъедини към глобалната инициатива Pink Bra Bazaar, която цели повишаване информираността относно превенцията на рака на гърдата и едновременно осигурява психологическа подкрепа на жени страдащи от коварната болест.
BonBon Lingerie кани всички дами да дарят стария си нежелан сутиен и да допринесат за популяризиране на кампанията, а в замяна за всеки дарен сутиен ще получат отстъпка от 20% от всички марки сутиени налични в бутика: Stella McCartney Lingerie, Heidi Klum Intimates, L’Agent by Agent Provocateur, Aubade и BonBon Lingerie.
В BonBon Lingerie вярваме, че превенцията е важна целогодишно – за това стартираме кампанията сега, през месец октомври – световният месец за борба срещу рака на гърдата, но кампанията ни: събиране на нежелани сутиени и отстъпка от 20% ще бъде валидна до 30 ноември 2015 г. Всяка дама, която подкрепи кампанията дарявайки нежелания си сутиен ще получи и парти-аксесоар в розово – цветът на месец октомври и символът на превенцията срещу рака на гърдата.
Дарените сутиени ще бъдат използвани от Pink Bra Bazaar по време на семинари и уоркшоп занимания с жени от цял свят, претърпели операции и лекуващи се от рак на гърдата. Тези семинари имат за цел да помогнат на жените да превъзмогнат психически болестта и да превъзмогнат травмите, които е нанесла на телата им.
Дарете нежелания си сутиен в специалната кутия в бутик BonBon Lingerie, станете част от глобалната кауза Pink Bra Bazaar и получете своята отстъпка от -20% за новия си сутиен!
BonBon Lingerie, като представител на световноизвестните брандове Stella McCartney Lingerie, Heidi Klum Intimates, L’Agent by Agent Provocateur, Aubade и BonBon Lingerie се включи в глобалната инициатива Pink Bra Bazaar заради високата репутация на кампанията и сполучливите до сега кампании.
За Pink Bra Bazaar
Световната здравна организация изчислява, че около 1,4 милиона жени годишно развиват рак на гърдата. Ранното откриване и проследяване на лечението са основните фактори за подобряване на равнището на смъртност, но ракът на гърдата остава тема табу. Pink Bra Bazaar използва сутиена като силен символ за своите програми за превенция, за да се насърчат жените да поемат отговорността за тяхното здраве.