Световни марки се обединяват в подкрепа на Световната продоволствена програма и семействата, засегнати от войни

снимка: un.org
снимка: un.org

На 21-ви септември – Международният ден на мира, световни компании от различни сектори и географско положение, обединиха сили с безпрецедентна кампания. Тя има за цел да подчертае жизненоважната роля на хранителната подкрепа за създаване на по-спокоен и миролюбив свят. Много от компаниите предоставят телевизионно и дигитално медийно отразяване, като по този начин набират подкрепа за Световната продоволствена програма към ООН (World Food Programme – WFP). Това е и основната структура на ООН, която се бори с глада по света.

В момент, когато бежанската криза нараства, а хуманитарните ресурси са оскъдни, примерът на тези компании, възприет първоначално от McDonald’s, определя по осезаем начин възможностите на хората да помогнат на пострадали и бежанци, които нямат възможността да изхранват своите семейства. Списъкът с компании включва брандове като Burger King, Cargill, DreamWorks Animation, Facebook, Google, MasterCard, McCain, McDonald’s, OMD, Twitter, TBWA и United Airlines.

“Днешният ден дава възможност на хора от различни региони и култури да се обединят в името на един по-мирен свят, в който няма глад.” споделя Ертарин Казън, Изпълнителен директор на СПП. “Хранителната помощ играе основна роля по време на конфликт, защото спомага за спасяването на човешки животи и намалява страданието. Хранителните ресурси сплотяват семействата и ги поддържат заедно. Осигурената храна дава на хората надежда в моментите на отчаяние, както и премахва необходимостта от крайни мерки, които понякога остават единствената възможност за оцеляване.“

Част от компаниите предоставят безвъзмездно медийни и социални канали, за да обърнат внимание върху 30-секундно видео, носещо знака на СПП и наречено “Символи” (Symbols). Глобалната рекламна компания TBWA създава видеото със средства, предоставени от McDonald’s. То има за цел да покаже връзката между войната и глада, както и измеренията на днешните проблеми. Показано е и по какъв начин даренията към СПП могат да помогнат в името на промяната. Много от компаниите споделят посланията чрез личните си профили в социалните мрежи, като използват създадени за случая изображения, които допълнително призовават за подкрепа към засегнатите семейства чрез дарение към СПП.

“Човечеството има бъдеще, когато е обединено. Тази кампания е страхотен пример за съвместната работа между потребителя и компаниите, в името на общата цел – бъдеще без глад.” – добавя Казън.

Всички средства, набрани от кампанията, ще влязат във фонда на СПП за спешни случаи, който служи за подкрепа на най-сериозните кампании, включващи проблемите в Сирия, Ирак, Южен Судан и Йемен. Броят на бежанците в момента е най-голям от годините на Втората световна война и това сериозно повишава необходимостта от ресурси.

“Частният сектор има възможността да изиграе значителна роля в премахването на глада по света и насърчаването на по-мирно бъдеще.” споделя Джей Олдъс, Директор партньорства с частния сектор към СПП. “Тази световна инициатива е добър пример за начина, по който брандовете се обединяват, за да окажат осезаемо въздействие върху живота на нуждаещите се.”

Свързани

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *