Как да създадете перфектната брандирана рекламна торбичка за вашия бизнес?
През последните години брандираните рекламни торбички се превърнаха от пожелателно допълнение в задължителна необходимост за множество бизнеси. От хранителни супермаркети и бутици за дрехи и аксесоари – до електронни магазини, които предлагат разнообразни продукти. За всички тях, рекламните опаковки са начин да увеличат разпознаваемостта на своя бранд и да оставят добро впечатление на своите клиенти.
Да създадете перфектната брандирана рекламна торбичка, която да носи ползи за вашия бизнес, обаче може да се окаже предизвикателна задача, ако не разполагате с предишен опит в тази дейност. Необходимо е да помислите за вашето лого, как и къде да бъде разположено то, на какви цветове да заложите, какви допълнителни реквизити да добавите и разбира се, не бива да забравяте за задължителните регулаторни реквизити.
За да ви помогнем да се справите успешно с този процес, така че да бъдете напълно удовлетворени от крайния резултат, в следващите редове ще разгледаме стъпка по стъпка всички важни аспекти за създаването на брандирана рекламна торбичка. Вижте кои са те:
Стъпка 1: Открийте доверен партньор
Изборът на подходяща компания, която да произведе и брандира вашите рекламни опаковки е една от първите и най-важни стъпки, които трябва да предприемете. За да вас, а също и за вашите клиенти, е от значение да получите качествена торбичка с дизайн, който отговаря на съвременните тенденции и стандарти.
RB Plast е българска компания, която специализира в производството на полиетиленови фолия, торби и опаковки. Благодарение на дългогодишното си присъствие на пазара и професионалната си експертиза, компанията успява да се позиционира като водещ производител и доставчик на полиетиленови изделия в Южна България.
RB PLast може да бъде вашият доверен партньор за изработка и печат на рекламни торбички, които отговарят на вашите индивидуални изисквания и на нуждите на вашия бизнес. Освен висококачествен печат, специалистите на компанията ще ви помогнат да изберете подходящите торбички и да създадете ефективен дизайн, който да привлича погледите.
Стъпка 2: Изберете подходящите торбички
Това е още една ключова стъпка, която не бива да пренебрегвате. На този етап е важно да определите какви трябва да бъдат размерите на вашата рекламна торбичка, което в най-голяма степен зависи от типа на продуктите, за които ще се използва.
Също така е добре да помислите за това какъв ще бъде цветът на торбичката. Вариант е да изберете изчистен неутрален цвят, върху който да изпъкнат логото и останалите елементи. Друга възможност пък е да заложите на някой от цветовете, които използвате за вашата бранд идентичност.
RB Plast предлагат голямо разнообразие от полиетиленови опаковки – торби и пликове, изработени със 100% зелена енергия, както и възможност за качествен печат с до 4 цвята. Специалистите на компанията ще ви дадат насоки как да изберете подходящ вид опаковка за вашите конкретни цели.
Стъпка 3: Дизайн и печат
Тази стъпка също е от голямо значение, тъй като вашият дизайн не само трябва да изглежда добре, но и да успее да привлече вниманието на вашата целева аудитория. Освен регулаторни реквизити, тук е важно да поставите логото си, както и допълнителна информация, която може да варира в зависимост от вашия бизнес (телефон, адрес, уебсайт, слоган и т.н.).
Дизайнът не бива да е претоварен с множество елементи, тъй като по този начин ще се изгуби фокусът и важната информация няма да достигне до потребителя. Дизайнерите на RB Plast ще ви помогнат да реализирате вашата идея, но по начин, по който да бъде максимално ефективна. След като одобрите дизайна, се правят клишетата за печат и се произвеждат готовите торбички.
Като бонус за своите клиенти, RB Plast предлагат заснемането на висококачествени снимки и видеа на вашите продукти в новите им опаковки, които ще може да използвате за маркетингови цели. Повече информация за предлаганата услуга, е откриете в официалния сайт на компанията: https://rbplast.bg/.