Как да изберем подходящата SЕО агенция

След като вече сте се убедили в предимствата на SЕО и твърдо сте рeшили да използвате оптимизацията за търсачки за развитието на вашия бизнес, несъмнено идва ред на следващия актуален въпрос – на кого да се доверите или как да изберете подходящата за спецификите на вашия бизнес SEO агенция?

Онлайн маркетингът се променя ежедневно, благодарение на конкуренцията между сайтовете за по-добро класиране в търсачките, както и на постоянно променящите се алгоритми на същите тези търсачки, начело с Google. В крак с тези промени, SEO агенциите стават все по-изобретателни, предлагайки нови и нови услуги, с които искат да се диференцират от своите конкуренти и разбира се да привлекат още повече клиенти. Безспорно една от най-търсените в бранша е bSEO агенция, която се отличава със своя креативен подход и качество на предлаганите услуги.

За много клиенти един от основните фактори, които влияят на избора на SЕО агенция е цената. Има агенции, позиционирани в т.нар. нисък ценови сегмент, предлагащи „качествени“ услуги на твърде приемливи цени. Други агенции смело гарантират на клиентите си челни места в търсачките, надявайки се така да спечелят доверието и разбира се поръчките им. Всичко обаче е въпрос на маркетингов подход и умело позициониране. Как обаче най-лесно да направите своя избор?

На първо място направете анализ на текущото състояние на сайта си с помощта на Google Analytics, което ще ви помогне да получите информация относно посетителите на вашия сайт, ключовите думи и още много друга полезна статистика. Втората стъпка естествено е да обмислите добре бюджета, определен за SЕО. Оптимизирането на разходите е важна цел за вашия бизнес, особено в днешни дни, но и прекалено евтините услуги могат да се окажат твърде скъпи в последствие и дори фатални за развитието на вашия сайт. Важно е когато получите оферта, да поискате разбивка на цената по дейности, за да можете да отсеете тези, от които бизнесът ви няма нужда към момента.

Накрая изберете подходящи експерти, като имате предвид, че големите агенции не винаги са най-правилния избор, а вероятността да се окажете „малък клиент“ в подобна агенция е голяма и може да ви коства поставянето в графа „ниско приоритетни проекти“.