„Пожелай си!“ дари три ин витро процедури

В края на месец януари бе обявен официално края на благотворителната кампания „Пожелай си!“, която имаше за цел да набере средства за двойки с репродуктивни проблеми чрез разпространението на календари.

Кампанията набра 6882 лева и въпреки че събраната сума е недостатъчна, клиника Ню Лайф взе решение да си спази обещанието си, и да предостави 3 (три) ин витро процедури без включени стимулации в помощ на три двойки с репродуктивни проблеми.

В присъствието на нотариус Баровска бяха изтеглени три двойки, които ще получат асистирани ин витро процедури. Щастливците Соня Костадинова Иванова, Яна Христева Неделчева и Марина Мандражиева-Георгиева ще получат ин витро процедури без включени стимулации.

През последните няколко месеца беше проведена мащабна кампания за разпространението на благотоврителните каландари в десетки търговски обекти в град Пловдив, повечето от които парнтьори на „Пожелай си!“. За една от тях в помощ се притекоха и студенти от „Асоциация на студентите медици от Пловдив“.

Екипът на клиниката, който създаде каледнара имаше за цел освен да набере средства за благотворителната инициатива, също така да предаде емоцията и щастието на пациентите, които са се сблъсквали с репродуктивен проблем, но успешно са го преодолели посредством усилията на медиците. За страниците на изданието бяха заснети реални жени и двойки, които вече са станали щастливи родители, или на които предстои радостното събитие.

„Благодарим от сърце на всички хора и фирми, които помогнаха за осъществяването на „12 ИСТИНСКИ ИСТОРИИ“ и разпространението на благотворителения календар в подкрепа на двойките с репродуктивни проблеми. За всички останали участници в кампанията ще има преференциални условия за процедури“ – заявиха от клиниката в града под тепетата.

През последните две години камапания „Пожелай си!“ подкрепя двойки с репродуктивни проблеми не само чрез своите услуги, но и чрез различни кампании, които сбъдват мечти. Участие в тях вземат, както хора с репродуктивни затруднения, успели да станат родители, така и компании, социално ангажирани към проблемите на  младите в България. Целта на всички е повече млади семейства у нас да изпитат щастието да прегърнат свое дете.

Официален хаштаг на кампанията: #wishanewlife2017