Донна Тодорова: Красотата няма възраст, а възрастта вече не е табу
Известната френска козметична марка Gatineau печели нови последаветели в България, благодарение на Донна Тодорова, която стана лице в новата фотосесия за България. Фирма „Санте БГ“ представя марката от 2010 година в България, а Донна Тодорова разказва повече за историята и работата си с популярната козметична компания.
Какво трябва да знаем за създаването на марката Gatineau Paris?
Марката е създадена от Мадам Гатино през 1932 година. Това е била модерна жена за времето си, истински визионер, наричана още „бялата лястовица в козметиката”, защото още през 1947 г. създава: първият анти целулитен крем на йодна основа, първата ампула за грижа на бюста, първият гомаж за лице, а нейната хормо-маска е актуална и до днес. Тя е предпочитана терапия на жените 40+. През 50- те години на миналия век създава и първото училище за козметици, което работи до днес. Днес лабораториите Gatineau се славят като специалисти в борбата с времето. Те се вдъхновяват от новостите в естетичната медицина и създават продукти за всички жени, които не са готови да се подложат на хирургическа намеса или ботокс.
С какво се промени марката през годините и на какво не изневери?
Gatineau не изневериха на концепцията си да правят това, в което са най-добри – антиейдж грижа и хидратация. Но промениха опаковките на продуктите в по-луксозни стъклени бурканчета и логото, които придават още по-голям шик на продуктите. Концентрираха се в най- знаковите линии и продукти. Освен това, непрекъснато работят по въвеждането на нови продукти, които да отговарят на нуждите на съвременната жена.
Кои бяха първите продукти, които използвахте, като един от най-големите фенове на марката в България?
Първите продукти, които ползвах бяха от линията „Мелатоженин“. И до сега в банята си имам измивния им гел и не се разделям с подхранващата им маска. Минах през „Ейч Бенефит“, а от новите им продукти кремът с черен хайвер е уникален и го препоръчвам за всяка жена.
За какви жени и какъв тип кожа е козметиката Gatineu и кои са най-продаваните продукти в България?
Създадени са продукти за всички възрасти и всеки тип кожа, даже и за мъже. Една от най- продаваните линии в България е линията „Мелатоженин“. Това са уникални допълващи се технологии – Молекулата на младостта Мелатоженин, пробиотици и антиоксиданти в един крем. Молекула на младостта „Мелатоженин“ е създадена и патентована в лабораториите на Gatineau. Тя спира остаряването /изсъхването/ на клетките и удължава младежкия вид на кожата. Линията „Ейдж бенефит“ е първата линия високотехнологични продукти, която пре-програмира жизнените процеси в клетката и връща назад процеса на клетъчно стареене. У нас се продават добре и продуктите за всеки тип кожа: хидратиращата линия „Аквамемори“- антиоксидант за свободните радикали, богат на морски екстракти за силна хидратация в дълбочина и на повърхността. Подходящ за сухи кожи и за мъже. Както и новият крем за очен контур с цвят. Като топ продукт се очертават и „пачовете“ с колаген, както измивните и почистващи продукти на Gatineau.
Кой от продуктите е винаги в чантата ви?
Крем за очен контур с цвят Perfection Ultime Miracle и подхранващо червило за устни SPF 15 Perfection Ultime – цвят божур.
Какво е вашето послание към жените и грижата за тяхната красота?
Грижете се за лицето, околоочния контур, шията и делколтето ежедневно. Почиствайте сутрин и вечер. Изберете си дневен и нощен ритуал. Кожата има различни нужди през деня и нощта. За мен и моят екип с Gatineau беше любов от пръв поглед. Опитайте, не се колебайте, доверете ни се. Всеки продукт е уникален сам по себе си. Ще се влюбите в текстурите, ароматите и гарантирания ефект. Красотата няма възраст! А възрастта вече не е табу.