Първо по рода си Live Shopping събитие чрез технологията VTEX
VTEX (NYSE: VTEX), корпоративната платформа за електронна търговия за водещи брандове и търговци на дребно, проведе своето първо Live Shopping събитие. То беше промотирано от F64 – най-големият румънски търговец на дребно на фото и видео оборудване и един от първите клиенти на платформата в Румъния. F64 организира подобно събитие за първи път. То беше насочено към ценителите на фото и видео оборудване. До края на 2022 г. VTEX планира серия събития, специално насочени към българските онлайн търговци.
Live Shopping събитието се проведе на 25 февруари и беше гледано на живо на www.f64.ro от стотици уникални посетители. Фотографите Мирча Майеру и Дана Тудоран обсъдиха портретната и уличната фотография – два от най-предпочитаните жанрове, и разказаха за обективите Canon RF, които представляват интерес за професионалните фотографи. Те споделиха своя опит, предоставиха съвети и отговориха на всички въпроси, зададени в чата – наличен на страницата на събитието.
Събитието се проведе с приложението VTEX Live Shopping, което отключва интерактивни преживявания, изгражда по-силна връзка с клиентите и повишава онлайн продажбите. Платформата VTEX използва качествено съдържание, генерирано в реално време, за да се свърже с потенциални клиенти, съдействайки им да вземат по-лесно решение за покупка. Този метод за комуникация е присъщ за онлайн потребителите и е познат, както на по-младите поколения, така и на по-старите, които помнят понятието „телешопинг“.
От стартирането си приложението VTEX Live Shopping се наложи бързо сред клиентите на VTEX. Брандовете и търговците на дребно, използващи решението, станаха свидетели на петкратно увеличение на средното време на онлайн сесиите на потребителите. Екипите могат да използват приложението Live Shopping, за да планират, изпълняват и управляват събития на живо с един или множество потребители. С приложението VTEX Live Shopping потребителите взаимодействат с продуктови специалисти и инфлуенсъри и могат да промотират събития в рамките на собствените си общности, пренасяйки интерактивните преживявания от личното пазаруване в дигиталния свят.
„Радваме се, че брандовете и търговците на дребно са възприемчиви и имат готовност да се адаптират към текущите тенденции в електронната търговия. Първото ни събитие за пазаруване на живо в Румъния беше успешно сред общността в областта на фотографията, което от една страна доказва желанието на потребителите да имат онлайн преживявания, подобни на тези във физическите магазини, и от друга страна – доверието на F64 в технологията VTEX“, посочи Кристи Мовила, генерален мениджър за Източна Европа и вицепрезидент по продажбите за Европа, Близкия изток и Африка във VTEX.
„Вълнуваме се, че можем да превърнем уебинара в пазаруване на живо за нашите клиенти, като същевременно им предоставяме консултациите, от които се нуждаят в процеса на закупуване. Бихме искали да използваме тази концепция повече в бъдеще и се надяваме, че тя ще се превърне в нов начин за клиентите на F64 да купуват продуктите, които желаят“, каза Каталина Котерле, мениджър „Дигитален маркетинг“ в F64.
В допълнение към възприемането на новите тенденции в електронната търговия, клиентът на VTEX предлага редица ценни ресурси, като електронни книги, статии, събития или безплатни семинари за фото и видео ентусиасти, налични в F64 Academy. Последвайте проектите им за 2022 г. на Academia.F64.ro.