Петима финалисти в конкурса „Sticky Fingers: My City, My Vibe“

Viber2 copy

Viber, едно от водещите приложения за чат съобщения с повече от 664 милиона уникални потребители от цял свят, днес обяви имената на петимата избрани финалисти в рамките на международния конкурс за стикер пакети – ‘Sticky Fingers: My City, My Vibe’, който компанията органзира. Петимата избрани художници са Нино Навара (САЩ), Адру Гавриш (Русия), Пи Ле Монд Лемон (UK), Стийв Джералд (Индонезия), Кимия Джъстис (Германия), които показаха положителните емоции на градовете Сан Франциско, Истанбул, Инсбрук, Лондон и Берлин, съответно.

Всеки от избраните творци ще получи $1000 награда, както и да работи с творческия екип в дизайнерското студио на Viber, за да види как изображението му оживява в колекция от дигитални стикери на Viber Стикерите на избраните творци ще се продават в целия свят и ще се използват от милиони хора по света, което ще изведе проектите им на глобалната сцена. Избраните творци ще получат и дял от приходите за всеки продаден стикер. Дизайните ще бъдат промотирани и чрез каналите на Viber в социалните медии.

Освен избраните петима победители в конкурса, бяха селектирани и още 15 финалисти, които също ще получат сумата от $1 000 за показана креативност в своите предложения. Някои от финалистите са изпратили предложения за градовете Las Vegas, Toronto, Hong Kong и Amsterdam.

Финалистите и избраните победители бяха избрани от конкурсната комисия, която включва творческия директор на Viber Ерез Шокер, Алон Борода, креативен мениджър в стикер отдела на Viber, Станислав Макаренко, с прякор “Drawk” (избраният творец на първия конкурс Sticky Fingers), блогърката Юлияна “YesJulz” Годард и художника на графити Алек Монополи.

“Целта беше да бъдат показани разнообразните и уникални емоции на градовете по света чрез стикери, а хилядите креативни кандидатури, които получихме, не ни разочароваха“, споделя Шокер.
“Много ни допадна креативната интерпретация на участниците и за нас беше много трудно да отсеем едва 20 финалиста, да не говорим пък да изберем петима победители“, казва Борода. „Нямам търпение да започна работа с тези творци и да съживим техните изключителни предложения в стикер пакети на Viber”.

“Беше фантастично да видя толкова много силни кандидатури на дизайнери, показващи своите любими градове във втория международен конкурс на Viber”, обяснява Ема Трант, главен директор по приходите на Talenthouse. “Очакваме с нетърпение да проследим работата на петимата победители, заедно с екипа на Viber, докато превръщат техните творения в комерсиални стикер пакети“.