Българската мода на White Label Expo в Лондон
В изложбения център Excel London се състоя Whitel Label World Expo – световно изложение за електронна търговия и стоки с бял етикет,информират от PRofile international. Единственият български щанд беше на Българска Модна Асоциация, на който бяха представени облекла и аксесоари от различни български производители, сред които марките за дамски облекла Рени Стил и Wolf Walley, дамско и мъжко бельо с марка Бижу, бански костюми от Maya Ilieva, ръчно рисувани шалове на художника Дилян Дочев – DiL, чорапи от Феникс 94, мъжки ризи от Буламмас, рокли с детски рисунки Dress to Impress и други. Представителите на БМА предадоха, че има интерес към представените продукти и са осъществени контакти с чуждестранни купувачи.
Основен акцент на изложението беше електронната търговия като най-бързо развиващ се канал за продажби. Whitel Label World Expo беше домакин на 200 лектори експерти по електронна търговия като основните теми бяха свързани с онлайн продажбите в Amazon, Ebay и други платформи, маркетинг и бизнес услуги, международно законодателство, опаковки и доставки. Българска Модна Асоциация се срещна с представители на Amazon, Ebay, Shopit, PPC Room, Simply VAT и други, като обсъди сътрудничество с тях във връзка с разработваната от асоциацията платформа за онлайн продажби в Европа. Деан Манев, Зам. Председател на БМА, Татяна Койчева съветник по икономическите и търговските въпроси в Посолството на България в Лондон и Силвия Кабаиванова, Председател на БМА.
Подкрепата си заяви и Посолството на България в Лондон в лицето на Татяна Койчева, съветник по икономическите и търговските въпроси, която лично посети щанда на БМА – единствения български щанд на панаира и се срещна със Силвия Кабаиванова и Деан Манев. Българска Модна Асоциация получи покана за провеждането на модно ревю в посолството на България в Лондон, като госпожа Койчева се ангажира да сътрудничи за популяризирането на българската мода в една от световните модни столици – Лондон,допълват още от Profile international.
„Необходимо е обединение на българските марки, чиито продукти не отстъпват по качество и дизайн на останалите, показани на панаира. Важна стратегия, на която трябва да се наблегне е производството на устойчива мода, в кратки срокове и малки количества“, сподели пред Fashion.bg Деан Манев, Зам. Председател на БМА. „От 20 години работя за популяризирането на българската мода. Смятам, че все повече фирми осъзнават необходимостта от създаване и продажба на собствен продукт. Нашата цел е да помогнем този продукт да достигне до Европейския пазар“, допълни Силвия Кабаиванова, Председател на БМА.