Yettel удължава живота на мобилните устройства с новия си пакет от услуги „Смартфон Вселена“
Yettel даде старт на пакета от услуги „Смартфон Вселена“, с който ще предложи високо ниво на експертна грижа за мобилните устройства във всеки етап от техния жизнен цикъл. Иновативният 360-градусов подход е следваща стъпка към постигане на изключително клиентско изживяване в процеса на притежаване на устройство – от покупката, през неговата защита и поддръжка, до рециклирането му и избора на ново.
Огромното разнообразие от устройства и оферти е първият стълб на „Смартфон Вселена“, който ще помага на потребителите да вземат изгодно идеалните за тях нови смарт устройства. Портфолиото на телекома включва огромна гама от брандове и модели смартфони, носими смарт устройства, лаптопи и други аксесоари. Сред уникалните предложения на оператора са и устройствата по двойки, комбиниращи смартфони и джаджи с електроника за дома. Предложенията от „Смартфон Вселена“ идват и с гъвкави условия за плащане – в брой или разсрочено, с три варианта на Смарт лизинг, както и с ваучер за аксесоар.
Със „Смартфон Вселена“ Yettel засилва и фокуса върху удължаването на живота на любимите устройства – ангажимент, който пое в началото на 2023 г., когато стана първият телеком у нас, въвел три години безплатна гаранция за всеки смартфон в каталога си вместо стандартните две. За да предложи оптимална защита за устройствата, операторът комбинира удължената гаранция за фабрични дефекти с възможност за два варианта на застраховка Смартфон протект, която дава защита при случайна или злонамерена повреда или кражба на апарата. Водеща роля в удължаването на живота на устройствата има и сертифицираният сервизен център на Yettel, който обслужва гаранционно и извънгаранционно най-популярните марки и модели смарт телефони, независимо откъде са закупени. Клиентите с абонаментен план от Yettel могат и да вземат резервен смартфон от същия клас за периода на отстраняване на повредата и да проследят хода на поправката онлайн.
С услугите на „Смартфон Вселена“ Yettel поема ангажимента да бъде до потребителите и когато се разделят със стария си смартфон и е време за нов. Стремежът на компанията е да насърчава отговорното ползване на електронни устройства и да помага на всеки да даде своя принос за по-чиста околна среда. Ето защо с програмата „Рециклирай и спести“, при покупка на ново устройство, клиентите получават отстъпка срещу връщане на старо. Така, освен че имат възможност да вземат нов апарат по-изгодно, те помагат и за генерирането на по-малко електронен отпадък и пестенето на ценни ресурси. За допълнително улеснение, Yettel разполага с пунктове за рециклиране във всеки магазин от търговската мрежа, където целогодишно клиентите могат да връщат стари телефони, смарт устройства, дребна електроника и кабели, без това да е обвързано с покупка.
Още през 2008 г. Yettel въведе, и през годините продължи да развива, програми за рециклиране на излезлите от употреба устройства. С 5-годишната си стратегия за устойчивост телекомът поe конкретен ангажимент чрез различни инициативи да не допусне 127 000 кг електронни отпадъци да попаднат на сметището.