Kaufland отваря вратите си за потребителите с нов видеопроект, посветен на качеството
Рубриката е съвместен проект с дългогодишния журналист Биляна Гавазова и ще се излъчва всеки вторник в YouTube канала на ритейлъра
Нов видеопроект, посветен на качеството на храната, започва най-големият ритейлър в България. Рубриката ще бъде седмична и автор на съдържанието й е дългогодишният журналист, експерт по темите, свързани с качеството – Биляна Гавазова. Kaufland ще фокусира вниманието на потребителите върху важните аспекти на качествения контрол в хранителната индустрия. Рубриката „За качеството с Биляна Гавазова“ ще представя различни теми и продукти, като първият епизод ще бъде посветен на рибата.
За първи път българските потребители ще имат възможността да се запознаят с процесите отвътре, които са гарант за качество и безопасност на храните и да опознаят големия екип от професионалисти на Kaufland, които всекидневно извършват редица стъпки по контрола, но процесите стават скрити за потребителя.
„Отваряме широко вратите си за всички, които се интересуват от това как обезпечаваме качеството на предлаганите от нас продукти. Само за седмица през магазините на Kaufland минават над 1 милион клиенти, които имат редица въпроси и очакват ежедневно най-високо качество. Лидерството в ритейла изисква от нас да го предоставяме във всички продуктови категории. Инвестицията в качеството е инвестиция в доверието на клиента и ние полагаме усилия ежедневно до него да достига най-доброто“, подчерта изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев.
Дългогодишният журналист и експерт по темата – Биляна Гавазова, ще дава важна информация за сертификатите, стъпките и процесите при окачествяването на стоката, как се съхранява и какъв е пътят й от склада до магазина. В центъра на всеки епизод ще бъде потребителят, който ще получава полезна информация как да разпознае качествената храна, както и хитри съвети за съхранението и употребата на съответните продукти.
„Моята цел е да споделя знания и опит, така че всеки потрябител да прави разумен и информиран избор. За мен безопасността е приоритет, а качеството е въпрос на отношение към клиентите. Благодарна съм, че имам шанс да изграждам доверие и да разбивам митове. Ключът е в думата „прозрачност“, споделя Биляна Гавазова.
Ангажиментът на Kaufland България за обезпечаване качеството на предлаганите стоки и услуги е част от философията на компанията. От началото на 2023 г. ритейлърът е инвестирал близо 300 000 лв. в контрол на качеството на продуктите, предлагани в магазинната мрежа. През януари тази година компанията стартира серия от публични дискусии, посветени на качеството на храната „Да поговорим за качеството на храната“, насочени към предоставяне на експертна информация, свързана с проследяване на качеството на отделни продуктови групи.
Рубриката, която носи името „За качеството с Биляна Гавазова“, ще се излъчва всеки вторник в YouTube канала на ритейлъра. Тя стартира с епизод, посветен на рибата и морските дарове.