bTV отново е най-силната българска марка в класацията на Superbrands

Pavel Stanchev bTV Media Group copy

За втори пореден път bTV получи приза за най-силна българска марка в класацията на глобалната организация Superbrands. На специално събитие бяха връчени петите награди за потребителски и бизнес брандове на родния пазар, демонстрирали качество, надеждност и различие.

„Резултатите от това независимо проучване са изключително признание за нас, защото то е съвместна оценка както на специалисти, така и на хората. А най-ценното е, че признанието идва в момент, когато сме почти в края на една изключително успешна година и вече сме в разгара на подготовката на следващия сезон, който, сигурен съм, също ще бъде оценен високо от зрителите и телевизионния пазар. Приемаме доверието на индустрията и хората и като заявка за очакване към нас – ние ще продължим да бъдем много повече от телевизия, и ще продължим да предлагаме това, което зрителите искат – достоверни и силни новини и публицистика, и забавление с най-високо качество”, коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

На челните места в класацията бяха отличени най-силната глобална марка в България – Google, и най-силният локален бранд – bTV. Те бяха оценени като марки, изградили отлична репутация в своя сектор и предлагащи значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. За първи път организаторите връчиха и две почетни статуетки – на Димитър Бербатов за приноса му за промоцията на бранда „България” по света и подкрепата му за развитие на младите таланти у нас. Вторият приз бе за талантливия диригент Йордан Камджалов и работата му в посока промоция на българската култура в чужбина.

Методиката на подбор и оценяване на марките е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на Борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.