Дони Василева с престижна награда за авторската си козметика

„Бизнес жена на годината 2022 – Златно токче“ в категорията „Козметичен бранд“ е голямо признание за нейната предприемаческа дейност и постижения в областта на козметиката

 

Носителката на титлата „Grandma Universe“ 2016 и „Мисис Дама на годината“ 2021 е основател и собственик на успешния козметичен бранд DONY cosmetics, който отлично се представя на местния и международен пазар. Тя е известна с иновативните си идеи и привързаността си към качеството и добрите практики в производството на козметични продукти. Нейните усилия и ангажимент бяха отбелязани от журито на „Бизнес жена на годината“, което я избра за победител в категорията „Козметичен бранд“ на стилна церемония състояла се преди броени дни в столичния хотел Хаят.

Дони Василева е известна с иновативните си идеи и постоянния си стремеж към качество и добри практики в производството на козметични продукти. Тя има богат опит и експертиза в областта на козметиката и продължава да работи усърдно, за да осигури на клиентите си висококачествени и ефективни продукти. Освен серията Pure Gold, DONY Cosmetics успешно лансира линията Wild Queen, разработена на базата на био масло от шипка. Imperial Velvet е най-новата, лимитирана, антиейдж серия, която съдържа масло от шафран, три хиалуронова киселина и масло от кедър.

За мен е истинска чест и удоволствие, че съм удостоена с нова награда„Бизнес жена на годината 2022 – Златно точе“ в категорията „Козметичен бранд“. Тази награда не е само моя, тя е признание за всички нас, мили мои момичета. Благодаря за доверието и подкрепата! Благодаря ви, че ме вдъхновявате, за да бъдем подобри и покрасиви отвън и отвътре!“ – написа Дони в социалните си мрежи, където милиони потребители гледат атрактивните й видеа със съвети за домашна грижа за кожата на лицето.

Наградата „Бизнес жена на годината“ е още едно признание за Дони Василева и за целия екип на козметичния бранд. Тя е доказала, че е в състояние да предвижда тенденциите в индустрията и да създава иновативни продукти, които отговарят на нуждите на потребителите. Успехът на Дони е пример за много жени, които искат да се включат в предприемаческата дейност и да развиват своите бизнес идеи.